Protectme bäst i världen

Protectme är så j***a coola så att man abra trillar av stolen och dör. De kanske inte är superkända här i Sverige men gud bara vad de är bra! Så jag är oficiellt ett superfan av det här coola gänget. Jag tycker att du också skall börja gilla dem.
Här är deras facebook sida: https://www.facebook.com/protectme818/

Så se nu till att lajka dem, hänga med dem och göra precis som jag. Bara skrika OMG! när du ser dem!
 
 

Så, vilka är protectme?

Du kan läsa om protectme på Bandcamp och det är 2 grabbar från Van Nuys i Californien, de kör DJ sessions och shower på klubbar över hela Californien. Deras filosofi och musikstil är unik och väligt cool. De här grabbarna komemr att gå långt om de får fortsätta ett tag till.
 
Protectme är en ny modern take på house-rörelsen, de har turnerat runt sen 2008 och får verkligen bloded att koka i publikens dansande ådror. Det är en kul upplevelse att hänga med dem på klubbarna och jag längtar tills de äntligen lyskas ta sig till Sverige för att spela!!! Summerburst kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

protectme

En 24-årig tjej från Stockholm som älskar Protectme :) Protect me är ett DJ-kollektiv från Kalifornien som gör spelningar och uppträden på flera platser runt om i USA och förhoppningsvis snart även i Europa och kanske här i Sverige, Protect me.




RSS 2.0